Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/319
Назва: Використання рекламних текстів у навчанні іноземної мови
Автори: Малінка, Олена
Ключові слова: навчання іноземної мови
реклама
рекламні тексти
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Малінка, Олена. Використання рекламних текстів у навчанні іноземної мови / О. Малінка // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 64-67.
Короткий огляд (реферат): У статті акцентується увага на сучасних тенденціях у методиці навчання студентів іноземних мов, а саме на використанні рекламних текстів. Визначається роль реклами у житті суспільства, аналізуються основні складові успішного рекламного тексту, а також мовні засоби, що використовуються з метою підвищення його ефективності. Також в статті наводяться приклади того, як рекламні тексти можуть бути застосовані в процесі викладання іноземної мови та наводяться аргументи на користь використання цього типу текстів у вищезазначеній сфері.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/319
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126828-Олена Малінка-270868-1-10-20180325.pdf245,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.