Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/333
Назва: | Основні поняття міжкультурного підходу у франкомовному науковому дискурсі |
Автори: | Леснянська-Дощак, Аліна |
Ключові слова: | мультикультурний міжкультурний інтеркультурний транскультурний полікультурна освіта міжкультурна освіта |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич : Коло |
Бібліографічний опис: | Леснянська-Дощак, Аліна. Основні поняття міжкультурного підходу у франкомовному науковому дискурсі / А. Леснянська-Дощак // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 137-140. |
Короткий огляд (реферат): | У статті з’ясовано історичне підґрунтя появи мультикультурних та міжкультурних підходів на міжнародному рівні. Проаналізовано поняття міжкультурного підходу в умовах виховної та навчальної діяльності франкомовного простору. Охарактеризовано основні функції міжкультурної освіти такі як: налагодження соціальних зв’язків між представниками різних мов та культур, забезпечення миру і стабільності в сучасному суспільстві, пропагування моральних правил людського співіснування та збагачення однієї культури творчими здобутками іншої. З’ясовано відмінності між термінами “мультикультурний” і “міжкультурний”, їх переваги і недоліки. Розкрито нерозривний зв’язок мультикультурного підходу з міжкультурним в сучасній європейській освіті. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/333 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
126963-Аліна Леснянська-Дощак-271138-1-10-20180326.pdf | 246,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.