Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3388
Назва: Використання педагогічних задач у підготовці майбутніх вчителів іноземної мови до розвитку в учнів соціальної компетентності
Автори: Афонченко, Марина
Ключові слова: соціальна компетентність
педагогічні задачі
професійна підготовка
вчителі іноземної мови
компетентнісний підхід
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Афонченко, Марина. Використання педагогічних задач у підготовці майбутніх вчителів іноземної мови до розвитку в учнів соціальної компетентності / М. Афонченко // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 160-167. - Бібліогр. в кінці ст.(9 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено питання особливостей використання у підготовці вчителів педагогічних задач. Проаналізовано праці, що висвітлюють, як педагогічні задачі пов’язані із педагогічним мисленням, педагогічною майстерністю та педагогічною технологією. Досліджено, які класифікації педагогічних задач існують на сьогодні та складено власну класифікацію педагогічних задач за їхніми функціями, а також додано характеристику кожного виду задач та наведено їх приклади. Проведено дослідження із використання задач для студентів другого курсу у процесі їхньої підготовки до розвитку в учнів соціальної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3388
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291073-Текст статті-674656-1-10-20231201.pdf543,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.