Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3415
Назва: | Персоналізація процесу професійної підготовки у ЗВО засобами технології тьюторингу |
Автори: | Вишківська, Ванда Ілішова, Ольга Шевченко, Вікторія |
Ключові слова: | індивідуальна освітня траєкторія тьюторинг професійна підготовка персоналізація навчання суб’єктність |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Вишківська, Ванда. Персоналізація процесу професійної підготовки у ЗВО засобами технології тьюторингу / В. Вишківська, О. Ілішова, В. Шевченко // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 92-96. - Бібліогр. в кінці ст.(15 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано теоретико-методичні аспекти персоналізації процесу професійної підготовки у ЗВО засобами технології тьюторингу; здійснено огляд наукової літератури на предмет обґрунтування концептуальних засад процесу персоналізації навчання. Визначено роль персоналізації навчання у формуванні суб’єктної позиції студента у процесі фахової підготовки та у створенні індивідуальної освітньої траєкторії. Доведено, що ефективним засобом реалізації ідеї персоналізації навчання є тьюторська технологія як послідовна взаємопов’язана система дій викладача, спрямована на виконання завдань проєктування індивідуальної освітньої програми студента. Акцентовано, що процес навчання в умовах реалізації технології тьюторингу здійснюється у процесі академічної та квазіпрофесійної діяльності, що сприяє набуттю майбутніми фахівцями досвіду виконання професій-них і транспрофесійних завдань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3415 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
291103-Текст статті-674671-1-10-20231201.pdf | 656,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.