Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3415
Назва: Персоналізація процесу професійної підготовки у ЗВО засобами технології тьюторингу
Автори: Вишківська, Ванда
Ілішова, Ольга
Шевченко, Вікторія
Ключові слова: індивідуальна освітня траєкторія
тьюторинг
професійна підготовка
персоналізація навчання
суб’єктність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Вишківська, Ванда. Персоналізація процесу професійної підготовки у ЗВО засобами технології тьюторингу / В. Вишківська, О. Ілішова, В. Шевченко // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 92-96. - Бібліогр. в кінці ст.(15 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано теоретико-методичні аспекти персоналізації процесу професійної підготовки у ЗВО засобами технології тьюторингу; здійснено огляд наукової літератури на предмет обґрунтування концептуальних засад процесу персоналізації навчання. Визначено роль персоналізації навчання у формуванні суб’єктної позиції студента у процесі фахової підготовки та у створенні індивідуальної освітньої траєкторії. Доведено, що ефективним засобом реалізації ідеї персоналізації навчання є тьюторська технологія як послідовна взаємопов’язана система дій викладача, спрямована на виконання завдань проєктування індивідуальної освітньої програми студента. Акцентовано, що процес навчання в умовах реалізації технології тьюторингу здійснюється у процесі академічної та квазіпрофесійної діяльності, що сприяє набуттю майбутніми фахівцями досвіду виконання професій-них і транспрофесійних завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3415
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291103-Текст статті-674671-1-10-20231201.pdf656,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.