Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3421
Назва: Творчий потенціал педагога як ознака професіоналізму
Автори: Білик, Олена
Cиневич, Інна
Феньов, Яна
Ключові слова: потенціал
педагогічна творчість
педагог
творчість
творчий потенціал
професіоналізм
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Білик, Олена. Творчий потенціал педагога як ознака професіоналізму / О. Білик, І. Cиневич, Я. Феньов // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 168-171. - Бібліогр. в кінці ст.( 14 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено теоретичне обґрунтування творчого потенціалу педагога як ознаки професіоналізму. Представлено розуміння вітчизняними науковцями професіоналізму як головної вимоги до сучасного педагога. Зазначено, що творчий потенціал особистості є однією з найактуальніших проблем сучасної вітчизняної системи освіти і задля його обґрунтування схарактеризовано поняття “творчість” та “потенціал”. На основі аналізу наукових джерел представлено власне розуміння дефініції “творчий потенціал педагога”. Акцентовано увагу на тому, що творчий потенціал педагога уможливлює інноваційну, креативну реалізацію різнопланових професійних завдань, що сприяє підвищенню якості освіти, рівня знань здобувачів освіти тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3421
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291098-Текст статті-674654-1-10-20231201.pdf534,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.