Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3436
Назва: | Етнокультурні тенденції вдосконалення змісту шкільної освіти в Україні (90-х рр. XX - 10-рр. XXI ст.) |
Автори: | Вишневська, Ганна |
Ключові слова: | вдосконалення (оновлення) змісту виховний ідеал зміст шкільної освіти етнокультурні тенденції народна духовна культура базовий навчальний план варіативний компонент базового навчального плану регіональний компонент змісту освіти народні традиції |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Вишневська, Ганна. Етнокультурні тенденції вдосконалення змісту шкільної освіти в Україні (90-х рр. XX - 10-рр. XXI ст.) / Г. Вишневська // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 110-115. - Бібліогр.в кінці ст.(14 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено результати наукового пошуку з актуальної міждисциплінарної проблеми, яка розкриває етнокультурні тенденції вдосконалення змісту шкільної освіти в Україні (90-тірр. ХХ –10-тірр. XXІст.), зумовлені зміною освітніх парадигм у контексті переходу від знаннєво-нормативноїмоделі освіти радянської доби–до особистісно-орієнтованої незалежної України. Дослідження має міждисциплінарний характер, а проблематика, піднята у статті, суголосна з нинішніми завданнями реформування шкільництва і розбудови НУШ, реалізації ціннісно-світоглядної моделі шкільної освіти. Матеріал статті підготовлено за результатами історико-педагогічних студій із використанням широкої джерельної бази |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3436 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
289433-Текст статті-669198-1-10-20231027.pdf | 591,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.