Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3436
Назва: Етнокультурні тенденції вдосконалення змісту шкільної освіти в Україні (90-х рр. XX - 10-рр. XXI ст.)
Автори: Вишневська, Ганна
Ключові слова: вдосконалення (оновлення) змісту
виховний ідеал
зміст шкільної освіти
етнокультурні тенденції
народна духовна культура
базовий навчальний план
варіативний компонент базового навчального плану
регіональний компонент змісту освіти
народні традиції
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Вишневська, Ганна. Етнокультурні тенденції вдосконалення змісту шкільної освіти в Україні (90-х рр. XX - 10-рр. XXI ст.) / Г. Вишневська // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 110-115. - Бібліогр.в кінці ст.(14 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено результати наукового пошуку з актуальної міждисциплінарної проблеми, яка розкриває етнокультурні тенденції вдосконалення змісту шкільної освіти в Україні (90-тірр. ХХ –10-тірр. XXІст.), зумовлені зміною освітніх парадигм у контексті переходу від знаннєво-нормативноїмоделі освіти радянської доби–до особистісно-орієнтованої незалежної України. Дослідження має міждисциплінарний характер, а проблематика, піднята у статті, суголосна з нинішніми завданнями реформування шкільництва і розбудови НУШ, реалізації ціннісно-світоглядної моделі шкільної освіти. Матеріал статті підготовлено за результатами історико-педагогічних студій із використанням широкої джерельної бази
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3436
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
289433-Текст статті-669198-1-10-20231027.pdf591,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.