Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3477
Назва: Технологія RWCT осмислення і впровадження у систему мовної освіти нової української школи
Автори: Ліоненко, Марія
Ключові слова: Нова українська школа
освітній процес
критичне мислення
технології розвитку критичного мислення
технологія RWCT
розвиток критичного мислення
молодші школярі
мовна освіта
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Ліоненко, Марія. Технологія RWCT осмислення і впровадження у систему мовної освіти нової української школи / М. Ліоненко // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 144-148. - Бібліогр. в кінці ст.(13 назв).
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена опису технології “Читання та письмо для розвитку критичного мислення” (RWCT) та її впровадженню в систему мовної освіти нової української школи. В статті зосереджено увагу на ключових етапах технології та її ролі в розвитку критичного мислення учнів. Розглядаються методи та прийоми, які сприяють ефективному застосуванню RWCT в освітньому процесі, зокрема у системі мовної освіти молодших школярів. Зазначаються переваги упровадження описаної технології для підвищення якості навчання та розвитку критичного мисленняздобувачів освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3477
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
284812-Текст статті-669208-1-10-20231027.pdf564,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.