Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3508
Назва: | Теоретико-методична підготовка майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до роботи в умовах інклюзії в освіті: формування інклюзивної компетентності |
Автори: | Пелех, Юрій Філоненко, Мирослава Шевців, Зоя |
Ключові слова: | здобувач освіти з особливими освітніми потребами організаційно-педагогічні умови інклюзія в освіті фахівці соціономічних спеціальностей інклюзивна компетентність |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Пелех, Юрій. Теоретико-методична підготовка майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до роботи в умовах інклюзії в освіті: формування інклюзивної компетентності / Ю. Пелех, М. Філоненко, З. Шевців // Молодь і ринок. - 2023. - №1. - С. 53-57. - Бібліогр. в кінці ст. (13 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено сутність та особливості професійної діяльності групи фахівців соціономічних спеціальностей в інклюзивному освітньому середовищі. Уточнено деякі поняття терміносистеми інклюзивна освіта та розкрито сутність визначення “інклюзивна компетентність”. Схарактеризовано вихідні положення діяльності фахівців при наданні освітніх та додаткових послуг підтримки інклюзивної освіти. Визначено організаційно-педагогічні умови формування інклюзивної компетентності та обґрунтовано необхідність введення навчальних дисциплін “Інклюзивна освіта”, “Основи інклюзивної педагогіки” |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3508 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
273457-Текст статті-633594-1-10-20230302.pdf | 602,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.