Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3540
Назва: Атрибуція джерел в історико-педагогічних дослідженнях українських учених ( друга половина XIX - кінець XX ст.)
Автори: Галів, Микола
Ключові слова: історія педагогіки
наратив
атрибуція джерел
джерелознавство
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Галів, Микола. Атрибуція джерел в історико-педагогічних дослідженнях українських учених ( друга половина XIX - кінець XX ст.) / М. Галів // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 7-12. - Бібліогр. в кінці ст.(16 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати дослідження механізмів атрибуції джерел в історико-педагогічних студіях українських учених (друга половина ХІХ – кінець ХХ ст.). Методологія дослідження включає загальнонаукові (аналіз, синтез, узагальнення) та спеціально-історичні методи (історико-типологічний, історико-системний), механізми зовнішньої критики джерел. Наукова новизна статті полягає у тому, що огляд атрибутивних практик у контексті джерелознавчої критики, здійснюваної українськими істориками педагогіки окресленого періоду, вперше представлено в сучасній історико-педагогічній науці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3540
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
275307-Текст статті-637123-1-10-20230331.pdf604,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.