Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3543
Назва: Інноваційні підходи до навчання міжкультурної комунікації майбутніх фахівців сфери обслуговування
Автори: Третько, Віталій
Бідюк, Наталя
Ключові слова: міжкультурні тренінги
ситуативне моделювання
сфера обслуговування
міжкультурна комунікація
інноваційні підходи
“case-study”
“сторі-телінг”
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Третько, Віталій. Інноваційні підходи до навчання міжкультурної комунікації майбутніх фахівців сфери обслуговування / В. Третько, Н. Бідюк // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст.(11 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність використання інноваційних підходів до навчання міжкультурної комунікації фахівців сфери обслуговування. Проаналізовано систему міжкультурної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування. Охарактеризовано поняття “міжкультурна комунікація”. Встановлено, що ефективність навчання міжкультурної комунікації майбутніх фахівців сфери обслуговування забезпечують такі методи навчання як: “case-study”, міжкультурні тренінги, ситуативне моделювання, “сторітелінг”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3543
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
275315-Текст статті-637125-1-10-20230331.pdf592,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.