Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/357| Назва: | Дидактичні можливості сучасного шкільного підручника історії в організації процесу навчання |
| Автори: | Могорита, Віктор |
| Ключові слова: | підручник тип уроку особистісно орієнтоване навчання методи пізнавальної діяльності |
| Дата публікації: | 2018 |
| Бібліографічний опис: | Могорита, Віктор Дидактичні можливості сучасного шкільного підручника історії в організації процесу навчання / В. Могорита // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 6/38 : Педагогіка. – С. 244-254 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито особливості уроку як форми організації освітнього процесу з історії у закладах загальної середньої освіти. Розглянуто типологію та особливості структурних компонентів сучасного уроку історії. Виконано порівняльний аналіз змісту сучасних підручників історії для закладів загальної середньої освіти в можливості їхнього використання у ході організації пізнавальної діяльності школярів на уроці. Надано оцінку можливості формування предметних компетентностей в учнів засобами підручника. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/357 |
| Розташовується у зібраннях: | № 38 (2018) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| могорита.pdf | 372,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.