Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/373
Назва: | Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі формування професійної іншомовної компетентності бакалаврів |
Автори: | Лазаренко, Лариса |
Ключові слова: | педагогічні умови активні методи навчання іншомовна компетентність професійна підготовка |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич : Коло |
Бібліографічний опис: | Лазаренко, Лариса. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі формування професійної іншомовної компетентності бакалаврів / Л. Лазаренко. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 63-68. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто педагогічні умови використання активних методів навчання у межах викладання курсу англійської мови у закладах вищої освіти. Викладено результати аналізу поняття “педагогічні умови”. Обґрунтовано комплекс умов, за яких використання активних методів набуває найбільшої ефективності. До таких умов віднесено: створення сприятливого освітнього середовища, атмосфери успіху, сприяння самореалізації студентів; моделювання реальних іншомовних ситуацій життєвого й професійного спілкування; створення позитивної мотивації до оволодіння англійською мовою; побудова навчального процесу на засадах особистісно-діяльнісного підходу; спрямованість форм і методів навчання на поетапне оволодіння іншомовним матеріалом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/373 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
128970-Лариса Лазаренко-275998-1-10-20180419.pdf | 237,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.