Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3740
Назва: Обгрунтування педагогічних умов розвитку діагностувальної компетентності майбутніх докторів філософії в процесі освітньо-наукової підготовки
Автори: Ягупов, Василь
Плохута, Ігор
Ключові слова: мотивація
розвиток
педагогічні умови
педагогічне моделювання
майбутні доктора філософії
діагностувала компетентність
методика
цінності
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Ягупов, Василь. Обгрунтування педагогічних умов розвитку діагностувальної компетентності майбутніх докторів філософії в процесі освітньо-наукової підготовки / В. Ягупов, І. Плохута // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 50-58. - Бібліогр. в кінці ст. (27 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично обґрунтовано педагогічні умови розвитку діагностувальної компетентності майбутніх докторів філософії в процесі освітньо-наукової підготовки – розвиток у них мотивації діагностувальної діяльності як майбутнього субʼєкта науково-педагогічної діяльності; педагогічне моделювання розвитку діагностувальної компетентності у майбутніх докторів філософії; розроблення авторської методики розвитку діагностувальної компетентності у майбутніх докторів філософії у процесі освітньо-наукової підготовки (спецкурс “Розвиток діагностувальної компетентність у майбутніх докторів філософії в процесі освітньо-наукової підготовки”).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3740
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
275316-Текст статті-637141-1-10-20230331.pdf592,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.