Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3740
Назва: | Обгрунтування педагогічних умов розвитку діагностувальної компетентності майбутніх докторів філософії в процесі освітньо-наукової підготовки |
Автори: | Ягупов, Василь Плохута, Ігор |
Ключові слова: | мотивація розвиток педагогічні умови педагогічне моделювання майбутні доктора філософії діагностувала компетентність методика цінності |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Ягупов, Василь. Обгрунтування педагогічних умов розвитку діагностувальної компетентності майбутніх докторів філософії в процесі освітньо-наукової підготовки / В. Ягупов, І. Плохута // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 50-58. - Бібліогр. в кінці ст. (27 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті теоретично обґрунтовано педагогічні умови розвитку діагностувальної компетентності майбутніх докторів філософії в процесі освітньо-наукової підготовки – розвиток у них мотивації діагностувальної діяльності як майбутнього субʼєкта науково-педагогічної діяльності; педагогічне моделювання розвитку діагностувальної компетентності у майбутніх докторів філософії; розроблення авторської методики розвитку діагностувальної компетентності у майбутніх докторів філософії у процесі освітньо-наукової підготовки (спецкурс “Розвиток діагностувальної компетентність у майбутніх докторів філософії в процесі освітньо-наукової підготовки”). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3740 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
275316-Текст статті-637141-1-10-20230331.pdf | 592,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.