Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3751
Назва: | Система завдань для моделювання професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій |
Автори: | Гнатенко, Тамара |
Ключові слова: | студенти-фармацевти інтерактивні технології система завдань моделювання професійна успішність |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Гнатенко, Тамара. Система завдань для моделювання професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій / Т. Гнатенко // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 156-160. - Бібліогр. в кінці ст. (14 назв). |
Короткий огляд (реферат): | Доведено важливість формування системи завдань для побудови моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. Визначено ключові завдання для формування моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. Зʼясовано сутність професійної успішності студента в сучасних умовах розвитку. Схарактеризовано основний зміст завдань для формування моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. На теоретичному рівні представлено систему завдань для формування моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. Встановлено основну мету формування моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3751 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
276113-Текст статті-637165-1-10-20230331.pdf | 737,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.