Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3818
Назва: Соціально-культурна обумовленість та педагогічний потенціал реалізації персоналізованого навчання в умовахцифровізації освіти
Автори: Вишківська, Ванда
Голікова, Оксана
Козлов, Євген
Ключові слова: VUCA-світ
інформаційна компетенція
персоналізоване навчання
цифровізація освіти
транспрофесіоналізм
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Вишківська, Ванда. Соціально-культурна обумовленість та педагогічний потенціал реалізації персоналізованого навчання в умовахцифровізації освіти / В. Вишківська, О. Голікова, Є. Козлов // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 89-94. - Бібліогр в кінці ст. (14).
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано соціально-культурну обумовленість та обґрунтовано педагогічний потенціал реалізації персоналізованого навчання в умовах цифровізації освіти. З՚ясовано, що персоналізоване навчання, будучи особистісно орієнтованим за змістом, спрямоване на оптимізацію умов, що уможливлюють поліпшення результативності освітнього процесув умовах VUCA-світушляхом активізації суб՚єктної позиції його учасників. Основу персоналізованого навчання складає інформаційна компетенція як транспрофесійна із властивостями багатовимірності, мобільності, саморозвитку упродовж життя
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3818
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
279110-Текст статті-648478-1-10-20230608.pdf588,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.