Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3818
Назва: | Соціально-культурна обумовленість та педагогічний потенціал реалізації персоналізованого навчання в умовахцифровізації освіти |
Автори: | Вишківська, Ванда Голікова, Оксана Козлов, Євген |
Ключові слова: | VUCA-світ інформаційна компетенція персоналізоване навчання цифровізація освіти транспрофесіоналізм |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Вишківська, Ванда. Соціально-культурна обумовленість та педагогічний потенціал реалізації персоналізованого навчання в умовахцифровізації освіти / В. Вишківська, О. Голікова, Є. Козлов // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 89-94. - Бібліогр в кінці ст. (14). |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано соціально-культурну обумовленість та обґрунтовано педагогічний потенціал реалізації персоналізованого навчання в умовах цифровізації освіти. З՚ясовано, що персоналізоване навчання, будучи особистісно орієнтованим за змістом, спрямоване на оптимізацію умов, що уможливлюють поліпшення результативності освітнього процесув умовах VUCA-світушляхом активізації суб՚єктної позиції його учасників. Основу персоналізованого навчання складає інформаційна компетенція як транспрофесійна із властивостями багатовимірності, мобільності, саморозвитку упродовж життя |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3818 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
279110-Текст статті-648478-1-10-20230608.pdf | 588,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.