Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3820
Назва: | Психологічні умови успішного вивчення іноземної мови |
Автори: | Чернюк, Тетяна |
Ключові слова: | когнітивно-комунікативна модель навчання міжмовне перенесення іноземна мова комунікативні чинники мотивація емоційне забарвлення емоційне забарвлення |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Чернюк, Тетяна. Психологічні умови успішного вивчення іноземної мови / Т. Чернюк // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 134-138. - Бібліогр. в кінці ст. (9). |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості навчання студентів, визначаються психолого-педагогічні умови, за яких молоді люди успішно вивчають іноземну мову, а також надаються рекомендації, щодо організації навчального плану та вибору навчальних матеріалів на основі особистого досвіду. Іноземна мова для студентів вимагає розвитку їх ін-шомовної компетенції, комунікативної гнучкості, тренування пізнавального процесу та психологічної підготовки до процесу навчання.У статті вивчено шляхи подолання труднощів та бар’єрів, які можуть виникнути в роботі, а також ефективні способи організації навчального процесу. Аналіз побудований на важливості комунікативного чинника в процесі вив-чення іноземної мови та недоліках його абсолютизації, що вказує на можливість подолання комунікаційних бар’єрів під час навчання. Розроблено напрями подальших досліджень з окресленої проблематики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3820 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
279644-Текст статті-648493-1-10-20230608.pdf | 573,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.