Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3820
Назва: Психологічні умови успішного вивчення іноземної мови
Автори: Чернюк, Тетяна
Ключові слова: когнітивно-комунікативна модель навчання
міжмовне перенесення
іноземна мова
комунікативні чинники
мотивація
емоційне забарвлення
емоційне забарвлення
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Чернюк, Тетяна. Психологічні умови успішного вивчення іноземної мови / Т. Чернюк // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 134-138. - Бібліогр. в кінці ст. (9).
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості навчання студентів, визначаються психолого-педагогічні умови, за яких молоді люди успішно вивчають іноземну мову, а також надаються рекомендації, щодо організації навчального плану та вибору навчальних матеріалів на основі особистого досвіду. Іноземна мова для студентів вимагає розвитку їх ін-шомовної компетенції, комунікативної гнучкості, тренування пізнавального процесу та психологічної підготовки до процесу навчання.У статті вивчено шляхи подолання труднощів та бар’єрів, які можуть виникнути в роботі, а також ефективні способи організації навчального процесу. Аналіз побудований на важливості комунікативного чинника в процесі вив-чення іноземної мови та недоліках його абсолютизації, що вказує на можливість подолання комунікаційних бар’єрів під час навчання. Розроблено напрями подальших досліджень з окресленої проблематики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3820
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
279644-Текст статті-648493-1-10-20230608.pdf573,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.