Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3829
Назва: Теоретичні вектори проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів до здоров'язбережувальної діяльності в умовах закладів дошкільної освіти
Автори: Зданевич, Лариса
Мисик, Олеся
Ключові слова: здоров՚язбережувальна компетентність
діти дошкільного віку
майбутні вихователі закладів дошкільної освіти
професійна підготовка
професійна компетентність
здоров՚язбереження
здоров՚язбережувальна діяльність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Зданевич, Лариса. Теоретичні вектори проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів до здоров'язбережувальної діяльності в умовах закладів дошкільної освіти / Л. Зданевич, О. Мисик // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 38-42. - Бібліогр. в кінці ст. (10).
Короткий огляд (реферат): У статті представлено теоретичне обґрунтування проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів до здоров՚язбережувальної діяльності в умовах закладів дошкільної освіти. Зазначено, що здоров՚язбережувальна діяльність закладів дошкільної освіти безпосередньо впливає на фізичне, психічне та соціальне здоров՚я вихованців, їхню безпеку і саме тому потребує фахівця з відповідною професійною підготовкою, яка включає здоров՚язбережувальні знання, уміння і навички, тобто, сформовану здоров՚язбережувальну компетентність. Авторами схарактеризовано ключові дефініції дослідження. На основі аналізу наукових джерел подано власне розуміння понять “здоров՚язбережувальна діяльність” та “здоров՚язбережувальна компетентність”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3829
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
279125-Текст статті-648463-1-10-20230608.pdf577,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.