Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3829
Назва: | Теоретичні вектори проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів до здоров'язбережувальної діяльності в умовах закладів дошкільної освіти |
Автори: | Зданевич, Лариса Мисик, Олеся |
Ключові слова: | здоров՚язбережувальна компетентність діти дошкільного віку майбутні вихователі закладів дошкільної освіти професійна підготовка професійна компетентність здоров՚язбереження здоров՚язбережувальна діяльність |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Зданевич, Лариса. Теоретичні вектори проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів до здоров'язбережувальної діяльності в умовах закладів дошкільної освіти / Л. Зданевич, О. Мисик // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 38-42. - Бібліогр. в кінці ст. (10). |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено теоретичне обґрунтування проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів до здоров՚язбережувальної діяльності в умовах закладів дошкільної освіти. Зазначено, що здоров՚язбережувальна діяльність закладів дошкільної освіти безпосередньо впливає на фізичне, психічне та соціальне здоров՚я вихованців, їхню безпеку і саме тому потребує фахівця з відповідною професійною підготовкою, яка включає здоров՚язбережувальні знання, уміння і навички, тобто, сформовану здоров՚язбережувальну компетентність. Авторами схарактеризовано ключові дефініції дослідження. На основі аналізу наукових джерел подано власне розуміння понять “здоров՚язбережувальна діяльність” та “здоров՚язбережувальна компетентність”. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3829 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
279125-Текст статті-648463-1-10-20230608.pdf | 577,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.