Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3837
Назва: Особливості організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
Автори: Гринців, Мар'яна Василівна
Логвиненко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами
команда психолого-педагогічного супроводу
індивідуальна програма розвитку
індивідуальний навчальний план
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Гринців, Мар'яна Василівна. Особливості організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами / М. В. Гринців, Т. О. Логвиненко // Перспективи та інновації науки. - 2021. - № 5. - С. 205-216.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються основні підходи до команди психологопедагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Аналізуються сучасні дослідження, які засвідчують зростання наукового інтересу до створення команди психолого-педагогічного супроводу в закладах загальної середньої освіти. Узагальнюючи наукові уявлення про організацію діяльності команди психолого-педагогічного супроводу, описуються умови для успішної соціальної інтеграції та інклюзії дітей з особливими потребами. Розглядаються компоненти команди супроводу, що застосовуються до дітей з особливими освітніми потребами. Вказується, що саме важливим етапом є створення індивідуальної програми розвитку, яка сприяє успішній адаптації та соціальній інтеграції дітей з обмеженими можливостями. Характеризується сучасний практичний стан інклюзивної освіти, який виявив, що в закладах загальної середньої освіти необхідною є підготовка спеціалістів закладів освіти, які володіли б універсальними знаннями і навичками супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. Розкриті ключові аспекти проблеми, що посилюються наявністю суперечностей між вимогами, що висуваються сьогоденням та відсутністю можливостей для дітей з особливими освітніми потребами. Проаналізовано ставлення педагогів в закладах загальної середньої освіти до навчання дітей з особливими освітніми потребами завдяки проведеному анкетуванню. Встановлено, що переважна більшість педагогів позитивно ставляться до навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладахосвіти, які враховують особистий потенціал дитини, освітню та соціальну інфраструктуру і розв’язують завдання, спрямовані на соціалізацію дитини з особливими освітніми потребам, що і сприяє успішній адаптації цієї категорії в освітньому середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3837
ISSN: 2786-4952 Online
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5-_5_1[1].pdf315,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.