Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3838
Назва: Соціальні аспекти інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами
Автори: Гринців, Мар'яна Василівна
Ключові слова: інклюзивна освіта
інклюзивне навчання
особи з особливими освітніми потребами
«інтеграція» та «інклюзія»
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Гринців, Мар'яна Василівна. Соціальні аспекти інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / М. В. Гринців // Науковий часопис. Випуск 38. Корекційна педагогіка. - 2019.- С. 79-84.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється основні соціальні аспекти для інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Описуються умови, моделі та види для успішної соціальної інтеграції та інклюзії осіб в освітнє середовище закладу вищої освіти. Аналізується стан проблеми на сьогоднішній день де інклюзія багато в чому залежить від взаємин між педагогами, батьками, учнями та місцевою громадою. Розглянуто ідеальну інклюзію, яка має бути як у школі, так і у соціумі в цілому. З’ясовано, що ефективність навчання дітей в умовах інклюзії значною мірою залежить від якості підготовки майбутнього фахівця інклюзивної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3838
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
moderatortiflo,+DOI+Серия+19+вып+38+79-84.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.