Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3838
Назва: | Соціальні аспекти інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами |
Автори: | Гринців, Мар'яна Василівна |
Ключові слова: | інклюзивна освіта інклюзивне навчання особи з особливими освітніми потребами «інтеграція» та «інклюзія» |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Гринців, Мар'яна Василівна. Соціальні аспекти інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / М. В. Гринців // Науковий часопис. Випуск 38. Корекційна педагогіка. - 2019.- С. 79-84. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється основні соціальні аспекти для інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Описуються умови, моделі та види для успішної соціальної інтеграції та інклюзії осіб в освітнє середовище закладу вищої освіти. Аналізується стан проблеми на сьогоднішній день де інклюзія багато в чому залежить від взаємин між педагогами, батьками, учнями та місцевою громадою. Розглянуто ідеальну інклюзію, яка має бути як у школі, так і у соціумі в цілому. З’ясовано, що ефективність навчання дітей в умовах інклюзії значною мірою залежить від якості підготовки майбутнього фахівця інклюзивної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3838 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
moderatortiflo,+DOI+Серия+19+вып+38+79-84.pdf | 1,16 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.