Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865
Назва: | Інклюзивна компетентність вчителя початкових класів як запорука якості освітнього процесу |
Автори: | Смеречак, Леся Іванівна |
Ключові слова: | діти з особливими освітніми потребами заклад освіти заклад освіти інклюзивне навчання вчитель початкових класів |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Молодь і ринок |
Бібліографічний опис: | Смеречак, Леся Іванівна. Інклюзивна компетентність вчителя початкових класів як запорука якості освітнього процесу / Л. Смеречак // Молодь і ринок. - 2024. - № 2. - С. 104-112. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано сутність дефініцій “компетентність”, “професійна компетентність”, “інклюзивна компетентність”, “інклюзивна компетентність вчителя початкових класів”. Виокремлено такі компоненти інклюзивної компетентності вчителя початкових класів: особистісний, знаннєвий та практичний. Акцентовано увагу на необхідності володіння знаннями, необхідними для успішного здійснення професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання; вміннями забезпечувати педагогічну підтримку учнів з особливими освітніми потребами |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Смеречак Л.І..pdf | 555,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.