Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865
Назва: Інклюзивна компетентність вчителя початкових класів як запорука якості освітнього процесу
Автори: Смеречак, Леся Іванівна
Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами
заклад освіти
заклад освіти
інклюзивне навчання
вчитель початкових класів
Дата публікації: 2024
Видавництво: Молодь і ринок
Бібліографічний опис: Смеречак, Леся Іванівна. Інклюзивна компетентність вчителя початкових класів як запорука якості освітнього процесу / Л. Смеречак // Молодь і ринок. - 2024. - № 2. - С. 104-112.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сутність дефініцій “компетентність”, “професійна компетентність”, “інклюзивна компетентність”, “інклюзивна компетентність вчителя початкових класів”. Виокремлено такі компоненти інклюзивної компетентності вчителя початкових класів: особистісний, знаннєвий та практичний. Акцентовано увагу на необхідності володіння знаннями, необхідними для успішного здійснення професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання; вміннями забезпечувати педагогічну підтримку учнів з особливими освітніми потребами
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Смеречак Л.І..pdf555,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.