Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3869
Назва: Соціальна інклюзія в Україні: імплементація закордонного досвіду та особливості підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі
Автори: Костіна, Валентина Вікторівна
Смеречак, Леся Іванівна
Ключові слова: інклюзія
особливі освітні потреби
соціальний супровід
компетентність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Костіна, Валентина Вікторівна. Соціальна інклюзія в Україні: імплементація закордонного досвіду та особливості підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі / В. В. Костіна, Л. І. Смеречак // Корекційно-реабілітаційні інновації: впровадження європейського досвіду (Correction And Rehabilitation Innovations: Implementation Of European Experience): Наукова монографія. Рига, Латвія . - «Baltija Publishing». - 2023. - С.132-156. DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-325-5-9.
Короткий огляд (реферат): З поширенням ідеї необхідності створення умов для надання рівних прав на можливостей для всіх членів суспільства все більш актуальною стає проблема соціальної інклюзії. У публікації здійснено аналіз та узагальнення результатів імплементації закордонного досвіду соціальної інклюзії в сучасні умови освіти для дітей з особливими освітніми потребами в Україні, моделей їхньої соціальної підтримки з метою підвищення можливостей соціалізації. Визначено структуру та проаналізовано особливості підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до здійснення соціальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища, а також запропоновано авторський курс «Соціальна робота в інклюзивному освітньому середовищі». Наведено структуру компонентів готовності майбутніх соціальних працівників до здійснення соціальної роботи в інклюзивному освітньому середовищі для формування необхідних загальних та спеціальних компетентностей. Виокремлено критерії (емоційно-мотиваційний; когнітивний; діяльнісний) та показники готовності майбутніх фахівців соціальної галузі до роботи з дітьми особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища за трьома рівнями. Представлено опис результатів експериментального дослідження з майбутніми фахівцями соціальної галузі, що дозволило визначити важливі чинники впливу, які забезпечують розвиток їхньої готовності до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі: практика з зазначеною категорією клієнтів; розвиток компетентностей у наданні соціальної допомоги дітям з особливими освітніми потребами та їхньому оточенню; формування здатності до емоційного самокерування; ознайомлення із зарубіжним досвідом організації інклюзивного освітнього простору під час стажування чи навчання за програмами міжнародної академічної мобільності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3869
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Костіна В., Смеречак Л..pdf539 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.