Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3908
Назва: Вплив мислительних та практичних дій на формування понять учнів 8-9 -х класів з предмету " Трудове навчання "
Автори: Гриценко, Лариса
Ляшенко, Світлана
Ключові слова: мислительні та практичні дії
компетентності
теоретичне знання
логіка формування понять
трудове навчання учні 8–9-х класів
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Гриценко, Лариса. Вплив мислительних та практичних дій на формування понять учнів 8-9 -х класів з предмету " Трудове навчання " / Л. Гриценко, С. Ляшенко // Молодь і ринок. - 2023. - №6-7. - С. 116-120. - Бібліогр. в кінці ст.(6 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті для реалізації обраної мети –побудови логічних процедур формування різних видів понять шкільного предмету “Трудове навчання” в учнів 8–9-х класів на основі мислительних і практичних дій –охарактеризовано провідні підходи вчених (педагогів і психологів) до базового дидактичного завдання сучасної школи, повʼязаного з розвитком наукового світогляду школярів у процесі опанування сучасних технологій. На засадах загальної логіки пізнання доведено, що формування понять є складним процесом, у якому застосовують логічні процедури (порівняння, аналіз, синтез, абстрагування тощо) співмірне з віком учнів обраної категорії, поступово й доступно розгортаючи принципи засвоєння теоретичного знання як основи життєвих компетентностей
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3908
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
287932-Текст статті-665508-1-10-20231002.pdf544,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.