Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3908
Назва: | Вплив мислительних та практичних дій на формування понять учнів 8-9 -х класів з предмету " Трудове навчання " |
Автори: | Гриценко, Лариса Ляшенко, Світлана |
Ключові слова: | мислительні та практичні дії компетентності теоретичне знання логіка формування понять трудове навчання учні 8–9-х класів |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Гриценко, Лариса. Вплив мислительних та практичних дій на формування понять учнів 8-9 -х класів з предмету " Трудове навчання " / Л. Гриценко, С. Ляшенко // Молодь і ринок. - 2023. - №6-7. - С. 116-120. - Бібліогр. в кінці ст.(6 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті для реалізації обраної мети –побудови логічних процедур формування різних видів понять шкільного предмету “Трудове навчання” в учнів 8–9-х класів на основі мислительних і практичних дій –охарактеризовано провідні підходи вчених (педагогів і психологів) до базового дидактичного завдання сучасної школи, повʼязаного з розвитком наукового світогляду школярів у процесі опанування сучасних технологій. На засадах загальної логіки пізнання доведено, що формування понять є складним процесом, у якому застосовують логічні процедури (порівняння, аналіз, синтез, абстрагування тощо) співмірне з віком учнів обраної категорії, поступово й доступно розгортаючи принципи засвоєння теоретичного знання як основи життєвих компетентностей |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3908 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
287932-Текст статті-665508-1-10-20231002.pdf | 544,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.