Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4027
Назва: The mechanism of image formation in english media discourse texts
Інші назви: Механізм формування образу в англійських текстах медіа дискурсу
Автори: Televatiuk, Oksana
Ключові слова: образ зірки шоу-бізнесу
рекламний образ
медійний дискурс
образ
образ політика
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Televatiuk, Oksana. The mechanism of image formation in english media discourse texts = Механізм формування образу в англійських текстах медіа дискурсу / O. Televatiuk // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - C. 126-133. - Бібліогр. в кінці ст. (39 назв
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено механізмам створення образів в англійськомовних текстах медійного дискурсу. Уході роботи висвітлено основні позиції лінгвістів щодо виокремлення медійного дискурсу в парадигм і дослідження дискурсів, визначено поняття образу в медійному дискурсі, а також виділено основні лексичні,фразеологічні, синтаксичні та стилістичні засоби формування медійних образів політичних лідерів, зірок шоу-бізнесу та рекламних товарів (послуг) в англійськомовних текстах медійного дискурсу на основі проаналізованих газетних статей та рекламних відео
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4027
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
226022-Текст статті-526428-1-10-20210504.pdf625,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.