Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4034
Назва: | Особливості формування алгоритмічного мислення молодших школярів на уроках інформатики |
Автори: | Василиків, Іван Романчук, Роксолана |
Ключові слова: | алгоритмічне мислення інформаційні технології початкова школа |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Василиків, Іван. Особливості формування алгоритмічного мислення молодших школярів на уроках інформатики / І. Василиків, Р. Романчук // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 90-94. - Бібліогр. в кінці ст. (8 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті зосереджено увагу на основних методологічних підходах, що формують алгоритмічнемислення учнів початкової школи. На основі аналізу програми визначено актуальні підручники з інформатики,окреслено основні етапи розвитку алгоритмічного мислення молодших школярів: елементи мови навчальногоалгоритму; впровадження практичної системи (виявлення помилок, відтворення, заміна, проєктування,перетворення алгоритмів з різними структурами з однієї форми в іншу). Водночас автор закликає уникатиформалізму, спиратися на життєвий досвід учнів початкової школи, використовувати ігрові технології танайкраще поєднувати їх з інформаційними. Цей метод дасть кожній дитині можливість розкрити своїздібності та підготуватися до життя у конкурентному світі інформаційних технологій |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4034 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
230493-Текст статті-526268-1-10-20210503.pdf | 605,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.