Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4034
Назва: Особливості формування алгоритмічного мислення молодших школярів на уроках інформатики
Автори: Василиків, Іван
Романчук, Роксолана
Ключові слова: алгоритмічне мислення
інформаційні технології
початкова школа
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Василиків, Іван. Особливості формування алгоритмічного мислення молодших школярів на уроках інформатики / І. Василиків, Р. Романчук // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 90-94. - Бібліогр. в кінці ст. (8 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті зосереджено увагу на основних методологічних підходах, що формують алгоритмічнемислення учнів початкової школи. На основі аналізу програми визначено актуальні підручники з інформатики,окреслено основні етапи розвитку алгоритмічного мислення молодших школярів: елементи мови навчальногоалгоритму; впровадження практичної системи (виявлення помилок, відтворення, заміна, проєктування,перетворення алгоритмів з різними структурами з однієї форми в іншу). Водночас автор закликає уникатиформалізму, спиратися на життєвий досвід учнів початкової школи, використовувати ігрові технології танайкраще поєднувати їх з інформаційними. Цей метод дасть кожній дитині можливість розкрити своїздібності та підготуватися до життя у конкурентному світі інформаційних технологій
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4034
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
230493-Текст статті-526268-1-10-20210503.pdf605,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.