Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4037
Назва: Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи в контексті пріоритетів концепції НУШ
Автори: Степанюк, Катерина
Ключові слова: квазіпрофесійна діяльність
навчально-дослідницькі завдання
Нова українська школа
професійний розвиток майбутніх учителів початкової школи
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Степанюк, Катерина. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи в контексті пріоритетів концепції НУШ / К. Степанюк // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 121-125. - Бібліогр. в кінці ст. (6 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються окремі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в контексті пріоритетів Концепції НУШ. На прикладі курсу “Методика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі” запропоновано варіант організації квазіпрофесійної діяльності та наведено зразки навчально-дослідницьких завдань для здобувачів першого рівня вищої освіти освітньої програми 013 Початкова освіта. Доведено, що навчально-дослідницькі завдання сприяють більш осмисленому й самостійному оволодінню студентами майбутньою педагогічною діяльністю учителями початкової школи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4037
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
230537-Текст статті-526410-1-10-20210504.pdf580,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.