Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4037
Назва: | Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи в контексті пріоритетів концепції НУШ |
Автори: | Степанюк, Катерина |
Ключові слова: | квазіпрофесійна діяльність навчально-дослідницькі завдання Нова українська школа професійний розвиток майбутніх учителів початкової школи |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Степанюк, Катерина. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи в контексті пріоритетів концепції НУШ / К. Степанюк // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 121-125. - Бібліогр. в кінці ст. (6 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються окремі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в контексті пріоритетів Концепції НУШ. На прикладі курсу “Методика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі” запропоновано варіант організації квазіпрофесійної діяльності та наведено зразки навчально-дослідницьких завдань для здобувачів першого рівня вищої освіти освітньої програми 013 Початкова освіта. Доведено, що навчально-дослідницькі завдання сприяють більш осмисленому й самостійному оволодінню студентами майбутньою педагогічною діяльністю учителями початкової школи |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4037 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
230537-Текст статті-526410-1-10-20210504.pdf | 580,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.