Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4040
Назва: Система прикладних задач як засіб формування пізнавальної активності молодших школярів
Автори: Силюга, Людмила
Волошин, Тетяна
Ключові слова: математика
система прикладних задач
пізнавальна активність
молодші школярі
початкова школа
навчальний процес
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Силюга, Людмила. Система прикладних задач як засіб формування пізнавальної активності молодших школярів / Л. Силюга, Т. Волошин // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 101-105. - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується одна з найбільш актуальних проблем особистісноорієнтованої педагогіки –формування пізнавальної активності учнів початкових класів. Розглядається сутність понять “пізнавальна активність” та “прикладна задача”. Розкриваються особливості розвитку пізнавальної активності молодших школярів під час розв’язування прикладних задач. Сформульовані основні критерії підготовленості учнів до розв’язування прикладної задачі. Визначені основні вимоги до прикладних задач, які використовуються у навчанні молодших школярів математики з метою підвищення їх пізнавальної активності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4040
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225838-Текст статті-526277-1-10-20210503.pdf534,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.