Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4043
Назва: | Включення дітей з особливими освітніми потребами у систему соціальних відносин засобами арт-терапії |
Автори: | Єрьоміна, Лілія Забела, Яна |
Ключові слова: | особливі освітні потреби інклюзивний простір система соціальних відносин арт-терапія учні початкових класів |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Єрьоміна, Лілія. Включення дітей з особливими освітніми потребами у систему соціальних відносин засобами арт-терапії / Л. Єрьоміна, Я. Забела // Молодь і ринок. - 2021. - №3. - С. 107-112. - Бібліогр. в кінці ст. (6 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушено актуальну проблему сьогодення, що пов’язана з ситуаціями кризового стану, асаме – з соціалізацією дітей з особливими освітніми потребами. Автори визначають арт-терапію як могутній чинник особистісного розвитку, що сприяє успішному входженню особистості дитини у систему соціальних відносин. Завдяки аналізу наукових поглядів автори публікації зазначають, що саме завдяки арт-терапії можна змінити стереотипи поведінки, підвищити адаптаційні здібності, знайти компенсаторні можливості такої дитини і в кінцевому підсумку – успішно інтегрувати її у систему соціальних відносин |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4043 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
234151-Текст статті-535647-1-10-20210610.pdf | 550 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.