Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4043
Назва: Включення дітей з особливими освітніми потребами у систему соціальних відносин засобами арт-терапії
Автори: Єрьоміна, Лілія
Забела, Яна
Ключові слова: особливі освітні потреби
інклюзивний простір
система соціальних відносин
арт-терапія
учні початкових класів
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Єрьоміна, Лілія. Включення дітей з особливими освітніми потребами у систему соціальних відносин засобами арт-терапії / Л. Єрьоміна, Я. Забела // Молодь і ринок. - 2021. - №3. - С. 107-112. - Бібліогр. в кінці ст. (6 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті порушено актуальну проблему сьогодення, що пов’язана з ситуаціями кризового стану, асаме – з соціалізацією дітей з особливими освітніми потребами. Автори визначають арт-терапію як могутній чинник особистісного розвитку, що сприяє успішному входженню особистості дитини у систему соціальних відносин. Завдяки аналізу наукових поглядів автори публікації зазначають, що саме завдяки арт-терапії можна змінити стереотипи поведінки, підвищити адаптаційні здібності, знайти компенсаторні можливості такої дитини і в кінцевому підсумку – успішно інтегрувати її у систему соціальних відносин
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4043
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
234151-Текст статті-535647-1-10-20210610.pdf550 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.