Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4047
Назва: | Дослідження психолого-педагогічних особливостей дистанційного навчання |
Автори: | Колесник, Галина |
Ключові слова: | інфографіка мотивація дистанційне навчання психологічний комфорт навчальне середовище |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Колесник, Галина. Дослідження психолого-педагогічних особливостей дистанційного навчання / Г. Колесник // Молодь і ринок. - 2021. - №3. - С. 149-152. - Бібліогр. в кінці ст. (10 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються психолого-педагогічні чинники ефективності дистанційного навчання. Метою пропонованої розвідки є виявлення шляхів усунення психологічного дискомфорту учасників дистанційного навчання та наближення його до традиційних умов навчання. Автор наголошує, що ефективно організований дистанційний курс, спрямований на досягнення комфортного середовища, значною мірою мотивує студентівна досягнення результату та сприяє поліпшенню когнітивних успіхів. Встановлено, що лише інтерактивний зв’язок забезпечує комфортне спілкування учасників дистанційного навчання, формуючи віртуальну спільноту |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4047 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
227823-Текст статті-535912-1-10-20210611.pdf | 527,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.