Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/409
Назва: Теоретичні передумови використання комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання майбутніх інженерів-педагогів
Автори: Шевчук, Борис
Ключові слова: технологія навчання
інженери-педагоги
процес підготовки
комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання
електронні освітні ресурси
електронні навчально-методичні комплекси
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич : Коло
Бібліографічний опис: Шевчук, Борис. Теоретичні передумови використання комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання майбутніх інженерів-педагогів / Б. Шевчук. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 141-148.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання у процесі інформатичної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Виокремлено основні принципи реалізації цілісної системи впровадження КОЗН у процес інформатичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Подано класифікацію комп’ютерних засобів навчання. Описано моделі навчання з використанням електронних навчально методичних комплексів в освітньому середовищі ВНЗ. Розглянуто загальні вимоги до електронних навчальних ресурсів та описано основні принципи побудови ЕОР.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/409
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
129085-Борис Шевчук-276280-1-10-20180420.pdf417,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.