Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4247
Назва: Бренд закладу загальної середньої освіти як показник його конкурентноздатності в освітньому просторі регіону
Автори: Червінська, Інна
Карпенко, Ореста
Ключові слова: заклад освіти; бренд; брендинг; інноваційні технології; траєкторія успіху; інноваційна школа
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Червінська І., Карпенко О. Бренд закладу загальної середньої освіти як показник його конкурентноздатності в освітньому просторі регіону. Молодь і ринок. 2021. № 10 (196). С. 24 – 28. https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.248336
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4247
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Червінська І, Карпенко О_Бренд ЗЗСО_2021.pdf440,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.