Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4441
Назва: Екологічне виховання дітей дошкільного віку засобом ознайомлення із природою
Інші назви: Екологічне виховання дітей дошкільного віку засобом ознайомлення із природою
Автори: Гевко, Оксана Іванівна
Томаневич, Юлія
Ключові слова: екологічне виховання дітей дошкільного віку, ознайомлення з природою, любові до природного довкілля, засоби, методи ознайомлення з довкіллям, екологічна культура, екологічна поведінка, завдання екологічного виховання
Дата публікації: 2023
Видавництво: Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя
Бібліографічний опис: Гевко Оксана, Томаневич Юлія. Екологічне виховання дітей дошкільного віку засобом ознайомлення із природою Актуальні проблеми та інноваційні пошуки у галузі сучасної дошкільної освіти: збірник наукових статей студентів, магістрів, молодих науковців спеціальності 012 Дошкільна освіта / за заг. ред. проф. О. Л. Кононко. – Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023. – 232 с. С.37−40. Збірник: http://www.ndu.edu.ua/storage/2023/sbirn_dosh_conf181023.pdf Програма http://www.ndu.edu.ua/storage/2023/progr_dosh_conf181023.pdf
Короткий огляд (реферат): Формування у дітей дошкільного віку любові до природного довкілля, до усього живого, усвідомлення ними краси та гармонії природи, а звідси – потребу берегти усю цю красу, піклуватися про тварин, рослин, чистоту узбіч, парків – усе це дасть змогу стимулювати гармонійний інтелектуальний розвиток підростаючого покоління, чуйного та небайдужого до усього живого на землі. Під час ознайомлення дітей дошкільного віку з природою у малюків поглиблюються не тільки знання про будову, забарвлення, конфігурацію природних об’єктів, рослин та тварин, а й розширюються знання дитини про явища природи, про закономірності, причинно-наслідкові зв’язки, які відбуваються у природі, дитина навчається орієнтуватися у порах року та у відповідності вигляду природи в ту чи іншу пору року, вчиться орієнтуватися у місцезнаходженні як себе особисто, так і природних об’єктів, відбувається формування у дошкільників відповідного об’єму природознавчих знань, потреба не тільки користуватися природними багатствами, а й любуватися ними, любити тварин, не нищити рослини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4441
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.