Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4452
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Слюсар, Василина | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-12T21:18:39Z | - |
dc.date.available | 2025-01-12T21:18:39Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Гевко О.І., Слюсар В.Т. Формування математичних понять як основи логічного мислення у дітей дошкільного віку. Концепт науки XXI: стратегії, методи та наукові інструменти: матеріали II Міжнародної студентської наукової конференції, м.Черкаси, 21жовтня, 2022 рік / ГО «Молодіжна наукова ліга». Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2022. С.273−275. https://archive.liga.science/index.php/conference-proceedings/issue/view/inter-21.10.2022/11 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4452 | - |
dc.description.abstract | Орієнтація сучасних пріоритетів дошкільної освіти спрямована на удосконалення умов, форм та методів для творчого самовдосконалення та розвитку кожної дитини, формування цілісного ставлення до світу. Сучасність вимагає від особистості інтелектуального самовираження, що опирається на логіко-математичну складову. Модернізація дошкільної освіти відповідно до вимог Базового компонента має на меті створення сприятливих умов для особистісного становлення, творчої самореалізації, розумового розвитку та математичної підготовки дітей дошкільного віку. Лише правильний вибір вихователями освітніх технологій, що поєднують різні форми, методи та засоби допоможе забезпечити пізнавальний, інтелектуальний, особистісний розвиток кожної дитини, сприятиме її логіко-математичному розвитку. Отже дитина дошкільного віку зможе не тільки правильно аналізувати різноманітні процеси та явища, які відбуваються довкола неї як у природі, так і в суспільстві, а й адекватно сприйматиме та перероблятиме усю інформацію, яка надходитиме з різних джерел, робитиме правильні узагальнені висновки. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа» | uk_UA |
dc.subject | формування математичних понять, діти дошкільного віку, логічне мислення, математичні дії, логічні операції, логіко-математичні уявлення | uk_UA |
dc.title | Формування математичних понять як основи логічного мислення у дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.title.alternative | Формування математичних понять як основи логічного мислення у дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.type | Теза | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Слюсар ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ ЯК ОСНОВИ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.docx | 20,99 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.