Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4452
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorСлюсар, Василина-
dc.date.accessioned2025-01-12T21:18:39Z-
dc.date.available2025-01-12T21:18:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГевко О.І., Слюсар В.Т. Формування математичних понять як основи логічного мислення у дітей дошкільного віку. Концепт науки XXI: стратегії, методи та наукові інструменти: матеріали II Міжнародної студентської наукової конференції, м.Черкаси, 21жовтня, 2022 рік / ГО «Молодіжна наукова ліга». Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2022. С.273−275. https://archive.liga.science/index.php/conference-proceedings/issue/view/inter-21.10.2022/11uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4452-
dc.description.abstractОрієнтація сучасних пріоритетів дошкільної освіти спрямована на удосконалення умов, форм та методів для творчого самовдосконалення та розвитку кожної дитини, формування цілісного ставлення до світу. Сучасність вимагає від особистості інтелектуального самовираження, що опирається на логіко-математичну складову. Модернізація дошкільної освіти відповідно до вимог Базового компонента має на меті створення сприятливих умов для особистісного становлення, творчої самореалізації, розумового розвитку та математичної підготовки дітей дошкільного віку. Лише правильний вибір вихователями освітніх технологій, що поєднують різні форми, методи та засоби допоможе забезпечити пізнавальний, інтелектуальний, особистісний розвиток кожної дитини, сприятиме її логіко-математичному розвитку. Отже дитина дошкільного віку зможе не тільки правильно аналізувати різноманітні процеси та явища, які відбуваються довкола неї як у природі, так і в суспільстві, а й адекватно сприйматиме та перероблятиме усю інформацію, яка надходитиме з різних джерел, робитиме правильні узагальнені висновки.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВінниця: ГО «Європейська наукова платформа»uk_UA
dc.subjectформування математичних понять, діти дошкільного віку, логічне мислення, математичні дії, логічні операції, логіко-математичні уявленняuk_UA
dc.titleФормування математичних понять як основи логічного мислення у дітей дошкільного віку.uk_UA
dc.title.alternativeФормування математичних понять як основи логічного мислення у дітей дошкільного віку.uk_UA
dc.typeТезаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.