Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4564
Назва: | МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЕТНОПЕДАГОГІКИ |
Інші назви: | МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЕТНОПЕДАГОГІКИ |
Автори: | Гевко, Оксана Іванівна Галів, Василина |
Ключові слова: | морально-етичне виховання, морально-етичні, духовні цінності, етнопедагогіка, народна педагогіка, діти дошкільного віку |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | «Молодіжна наукова ліга». Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа» |
Бібліографічний опис: | Гевко О.І., Галів В.М. Морально-етичне виховання дітей дошкільного віку засобами етнопедагогіки. Глобалізація наукових знань: міжнародна співпраця та інтеграція галузей наук: матеріали II Міжнародної студентської наукової конференції (Т.2), м.Біла Церква, 22 жовтня, 2021 рік / ГО «Молодіжна наукова ліга». Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2021. 172 с. С.92–94. |
Короткий огляд (реферат): | Формування всебічно розвиненої національно-свідомої особистості з високим почуттям власної гідності є однією із найактуальніших проблем сучасності. Лише організація систематичного вивчення національних звичаїв, традицій та обрядів, історії народу, його культури, мистецтва, усної народної творчості сприятиме становленню особистості з морально-етичними цінностями, формуванню у підростаючого покоління національного світогляду, духовності та громадянських якостей. Український народ, створюючи протягом багатьох століть цілісну систему виховання підростаючого покоління, узагальнив найкращі виховні форми та методи в етнопедагогічних засобах. Саме в етнопедагогіці найбільш виражені народні погляди та міркування, переконання та ідеали, традиції, обряди та звичаї, що сприяють формуванню ціннісних орієнтацій, світоглядної свідомості підростаючої особистості, починаючи із дошкільного віку. Впровадження в навчально-виховний процес морально-етичного виховання, елементів етнопедагогіки сприяє формуванню спостережливості, художньому естетичному сприйняттю та смаку; розвитку інтелектуальних, творчих здібностей; засвоєнню вихованцями дошкільного закладу історії рідного краю; усвідомлення народознавчого матеріалу, що дає змогу дітям дошкільного віку набути тих морально-етичних якостей, які допоможуть їм усвідомити, емоційно пережити дух українського народу, перейнятися його історією, багатющою колоритною культурою. Поступово, через процес усвідомлення дошкільниками народознавчої інформації, відбувається їх ідентифікація приналежності до свого народу, закріплюються у дітей такі морально-етичні риси українського народу, зокрема, працелюбність, почуття власної гідності, співчуття, розуміння та повага до оточуючих, до історії власного народу, почуття прекрасного, що стає власним надбанням дитини, а отже й розвивається національна самосвідомість кожного дошкільника. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4564 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Галів_МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЕТНОПЕДАГОГІКИ.docx | 22,1 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.