Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4566
Назва: | Естетичне виховання дітей дошкільного віку засобами природи. |
Інші назви: | Естетичне виховання дітей дошкільного віку засобами природи. |
Автори: | Гевко, Оксана Іванівна Янишин, Іванна |
Ключові слова: | естетичне виховання, діти дошкільного, засоби природи, віку, завдання естетичного виховання, естетична культура, шляхи, напрями, методи, умови, засоби естетичного виховання |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя |
Бібліографічний опис: | Гевко Оксана, Янишин Іванна. Естетичне виховання дітей дошкільного віку засобами природи. Збірник наукових статей учасників Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, магістрів та молодих науковців «Сучасне дошкілля: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку» (23 жовтня 2020 року) / за заг. ред. проф. О. Л. Кононко. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. С.338–342. |
Короткий огляд (реферат): | Актуалізацією сучасних освітніх проблем є формування особистості, що зможе швидко сприймати, зрозуміти та розібратися в щоденній інтелектуальній інформації, яка працюватиме на збереження та примноження культурних та духовних цінностей суспільства. Проблематичне вирішення цих ключових питань лежить у систематичному формуванні естетичної культури та естетичного світогляду особистості з раннього дитинства, коли дитина вчиться розрізняти красу всього, що її оточує: різноманітність та різнобарв’я дитячих іграшок, одягу, побутових речей, краси довколишньої природи. Отже для розвитку естетичних смаків дитини необхідне цілеспрямована організація естетичного виховання у всіх навчальних закладах, починаючи із закладів дошкільної освіти, що сприятиме формуванню естетичної культури особистості. Естетичне виховання є важливою педагогічною проблемою, яка розглянута у сучасних наукових розвідках. Впровадження системи формування естетичної культури засобами природи в навчально-виховний процес закладу дошкільної освіти має включати в себе систему комплексного, цілеспрямованого, планомірного та послідовного впливу на дитину дошкільного віку з боку певних соціальних інститутів та установ на основі єдиних науково-педагогічних принципів, методів та засад. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4566 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Янишин_ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ПРИРОДИ.docx | 26,7 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.