Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4566
Назва: Естетичне виховання дітей дошкільного віку засобами природи.
Інші назви: Естетичне виховання дітей дошкільного віку засобами природи.
Автори: Гевко, Оксана Іванівна
Янишин, Іванна
Ключові слова: естетичне виховання, діти дошкільного, засоби природи, віку, завдання естетичного виховання, естетична культура, шляхи, напрями, методи, умови, засоби естетичного виховання
Дата публікації: 2020
Видавництво: Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя
Бібліографічний опис: Гевко Оксана, Янишин Іванна. Естетичне виховання дітей дошкільного віку засобами природи. Збірник наукових статей учасників Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, магістрів та молодих науковців «Сучасне дошкілля: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку» (23 жовтня 2020 року) / за заг. ред. проф. О. Л. Кононко. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. С.338–342.
Короткий огляд (реферат): Актуалізацією сучасних освітніх проблем є формування особистості, що зможе швидко сприймати, зрозуміти та розібратися в щоденній інтелектуальній інформації, яка працюватиме на збереження та примноження культурних та духовних цінностей суспільства. Проблематичне вирішення цих ключових питань лежить у систематичному формуванні естетичної культури та естетичного світогляду особистості з раннього дитинства, коли дитина вчиться розрізняти красу всього, що її оточує: різноманітність та різнобарв’я дитячих іграшок, одягу, побутових речей, краси довколишньої природи. Отже для розвитку естетичних смаків дитини необхідне цілеспрямована організація естетичного виховання у всіх навчальних закладах, починаючи із закладів дошкільної освіти, що сприятиме формуванню естетичної культури особистості. Естетичне виховання є важливою педагогічною проблемою, яка розглянута у сучасних наукових розвідках. Впровадження системи формування естетичної культури засобами природи в навчально-виховний процес закладу дошкільної освіти має включати в себе систему комплексного, цілеспрямованого, планомірного та послідовного впливу на дитину дошкільного віку з боку певних соціальних інститутів та установ на основі єдиних науково-педагогічних принципів, методів та засад.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4566
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.