Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4583
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Мудра, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-13T20:58:17Z | - |
dc.date.available | 2025-01-13T20:58:17Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Гевко О. І., Мудра М. В. Гуманізація творчого розвитку особистості старшого дошкільника засобами інтегрованих занять. Гуманізація – найкоротший шлях до особистості: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної майстерні (Кременчуцький педагогічний коледж імені А. С. Макаренка, 25 вересня 2020 року) / [редактор-упорядник: О. В. Діброва, С.І.Барда] – Кременчук: Методичний кабінет, 2020. – С.61–65. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4583 | - |
dc.description.abstract | Вимоги часу зобов’язують працівників дошкільних установ шукати нові методи навчання та подачі інформації. Це обумовлено необхідністю індивідуального підходу до кожної дитини, який дозволяє виявити її інтереси, здібності, творчі задатки. Одним із способів реалізувати цю вимогу є впровадження інтегрованих занять у закладі дошкільної освіти. Розвиток підростаючої особистості, починаючи із дошкільного віку, є процесом фізичного і психічного становлення та формування її індивідуальних творчих здібностей та задатків, на які здатні впливати як зовнішні, так і внутрішні, керовані і некеровані чинники, значну роль серед яких відіграють гуманістичне цілеспрямоване навчання, виховання та розвиток. Розвиток творчих здібностей дошкільників є основою як для творчого становлення особистості, так і для інформатизації дітей дошкільного віку, отримання дошкільником певних умінь та навичок, для подальшого успішного навчання і виховання в школі, в інших закладах освіти, а також для самоосвіти. Також відбувається формування якостей особистості, становлення матеріальної і духовної культури для продукування нових ідей, відкриттів і винаходів для подальшого розвитку індивідуальної творчості у різних галузях людської діяльності. Інтегровані заняття завбачують доцільне об’єднання різногалузевих знань та різних видів діяльності, які зацікавлюють дітей дошкільного віку, залучаючи до нестандартних форм та методів діяльності. Гуманістичне спрямування творчого розвитку дошкільників на інтегрованих заняттях у закладах дошкільної освіти сприятиме особистій зорієнтованості освітнього процесу, стимулюватиметься ініціативність, розкутість дошкільників, активізуватиметься формування творчих здібностей. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Кременчук: Методичний кабінет | uk_UA |
dc.subject | гуманізація творчого розвитку дошкільників, діти дошкільного віку, інтегровані заняття, творчі здібності | uk_UA |
dc.title | ГУМАНІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНИХ ЗАНЯТЬ | uk_UA |
dc.title.alternative | ГУМАНІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНИХ ЗАНЯТЬ | uk_UA |
dc.type | Теза | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Мудра_ГУМАНІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНИХ ЗАНЯТЬ.docx | 22,71 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.