Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4583
Назва: ГУМАНІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНИХ ЗАНЯТЬ
Інші назви: ГУМАНІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНИХ ЗАНЯТЬ
Автори: Гевко, Оксана Іванівна
Мудра, Марія
Ключові слова: гуманізація творчого розвитку дошкільників, діти дошкільного віку, інтегровані заняття, творчі здібності
Дата публікації: 2020
Видавництво: Кременчук: Методичний кабінет
Бібліографічний опис: Гевко О. І., Мудра М. В. Гуманізація творчого розвитку особистості старшого дошкільника засобами інтегрованих занять. Гуманізація – найкоротший шлях до особистості: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної майстерні (Кременчуцький педагогічний коледж імені А. С. Макаренка, 25 вересня 2020 року) / [редактор-упорядник: О. В. Діброва, С.І.Барда] – Кременчук: Методичний кабінет, 2020. – С.61–65.
Короткий огляд (реферат): Вимоги часу зобов’язують працівників дошкільних установ шукати нові методи навчання та подачі інформації. Це обумовлено необхідністю індивідуального підходу до кожної дитини, який дозволяє виявити її інтереси, здібності, творчі задатки. Одним із способів реалізувати цю вимогу є впровадження інтегрованих занять у закладі дошкільної освіти. Розвиток підростаючої особистості, починаючи із дошкільного віку, є процесом фізичного і психічного становлення та формування її індивідуальних творчих здібностей та задатків, на які здатні впливати як зовнішні, так і внутрішні, керовані і некеровані чинники, значну роль серед яких відіграють гуманістичне цілеспрямоване навчання, виховання та розвиток. Розвиток творчих здібностей дошкільників є основою як для творчого становлення особистості, так і для інформатизації дітей дошкільного віку, отримання дошкільником певних умінь та навичок, для подальшого успішного навчання і виховання в школі, в інших закладах освіти, а також для самоосвіти. Також відбувається формування якостей особистості, становлення матеріальної і духовної культури для продукування нових ідей, відкриттів і винаходів для подальшого розвитку індивідуальної творчості у різних галузях людської діяльності. Інтегровані заняття завбачують доцільне об’єднання різногалузевих знань та різних видів діяльності, які зацікавлюють дітей дошкільного віку, залучаючи до нестандартних форм та методів діяльності. Гуманістичне спрямування творчого розвитку дошкільників на інтегрованих заняттях у закладах дошкільної освіти сприятиме особистій зорієнтованості освітнього процесу, стимулюватиметься ініціативність, розкутість дошкільників, активізуватиметься формування творчих здібностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4583
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.