Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4584
Назва: | Формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку |
Інші назви: | Формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку |
Автори: | Гевко, Оксана Іванівна |
Ключові слова: | формування творчих здібностей, старші дошкільники, діти старшого дошкільного віку, , творчий розвиток, творчість, креативність, фактори прояву креативності, компоненти творчих здібностей, розвиток уяви, фантазії, генерування ідей, компоненти творчих здібностей |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного університету імені Івана Франка |
Бібліографічний опис: | Гевко Оксана. Формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку. Виховання дітей та молоді: теорія і практика: зб.наук.праць / за ред. Орести Карпенко. Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного університету імені Івана Франка, 2020. С.38–44. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний інтенсивний розвиток і якісні перетворення у сфері освіти, спрямовані на виховання творчої особистості, що зумовлює необхідність переосмислення змісту діяльності усіх соціальних інститутів, зокрема, закладів дошкільної освіти, у яких закладаються основи для розвитку творчого потенціалу особистості, її інтелектуального, духовного та морального розвитку. Соціально-педагогічна система освіти, в тому числі й система дошкільної освіти потребує інноваційних змін у змісті, умовах та формах організації педагогічного процесу, який забезпечує дитині дошкільного віку можливість саморозвитку, самовизначення та соціалізації. Особливістю сучасних технологій дошкільної освіти є формування у дошкільників творчого ставлення до життя, активізація їх особистісного потенціалу, розвиток творчої уяви, мислення, самовияву та самовираження. Отже, на всіх етапах дошкільної освіти та виховання необхідно формувати у дітей дошкільного віку різноманітні, глибокі творчі здібності, стимулювати самостійну діяльність дошкільників, розвивати у них наполегливість, стійкі творчі інтереси, цілеспрямованість до творчих пошуків під час виконання творчих завдань, стимулювати до саморозвитку та самовдосконалення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4584 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко Формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку.docx | 43,85 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.