Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4584
Назва: Формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку
Інші назви: Формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку
Автори: Гевко, Оксана Іванівна
Ключові слова: формування творчих здібностей, старші дошкільники, діти старшого дошкільного віку, , творчий розвиток, творчість, креативність, фактори прояву креативності, компоненти творчих здібностей, розвиток уяви, фантазії, генерування ідей, компоненти творчих здібностей
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного університету імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Гевко Оксана. Формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку. Виховання дітей та молоді: теорія і практика: зб.наук.праць / за ред. Орести Карпенко. Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного університету імені Івана Франка, 2020. С.38–44.
Короткий огляд (реферат): Сучасний інтенсивний розвиток і якісні перетворення у сфері освіти, спрямовані на виховання творчої особистості, що зумовлює необхідність переосмислення змісту діяльності усіх соціальних інститутів, зокрема, закладів дошкільної освіти, у яких закладаються основи для розвитку творчого потенціалу особистості, її інтелектуального, духовного та морального розвитку. Соціально-педагогічна система освіти, в тому числі й система дошкільної освіти потребує інноваційних змін у змісті, умовах та формах організації педагогічного процесу, який забезпечує дитині дошкільного віку можливість саморозвитку, самовизначення та соціалізації. Особливістю сучасних технологій дошкільної освіти є формування у дошкільників творчого ставлення до життя, активізація їх особистісного потенціалу, розвиток творчої уяви, мислення, самовияву та самовираження. Отже, на всіх етапах дошкільної освіти та виховання необхідно формувати у дітей дошкільного віку різноманітні, глибокі творчі здібності, стимулювати самостійну діяльність дошкільників, розвивати у них наполегливість, стійкі творчі інтереси, цілеспрямованість до творчих пошуків під час виконання творчих завдань, стимулювати до саморозвитку та самовдосконалення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4584
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.