Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4650
Назва: УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ ТРАДИЦІЇ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ
Інші назви: УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ ТРАДИЦІЇ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ
Автори: Гевко, Оксана Іванівна
Безноскович, Марія
Ключові слова: українські народні традиції, організація фізичного виховання, діти дошкільного віку, дошкільники, рухова діяльність, класифікація народних рухливих ігор, фізичний розвиток дошкільників
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Гевко О., Безноскович М. Українські народні традиції як засіб організації фізичного виховання дошкільників. Актуальні проблеми удосконалення дошкільної освіти: збірник тез регіональної науково-практичної конференції до 20-ліття факультету психології, педагогіки та соціальної роботи (14 травня 2019 року) / за ред. В.В. Городиської. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2019. 246 с. С.11‒14.
Короткий огляд (реферат): Потреба в руховій діяльності, у фізичному розвитку закладена в людині з раннього дитинства. Розвиток дитячого організму потребує рухливості, адже бездіяльність, малорухливість призводить не тільки до атрофії м'язів, а й недостатнього розвитку всіх інших органів дитини, в тому числі і головного мозку. Осмислення національної історії, пізнання й усвідомлення глибини української культури, в тому числі і фізичної культури є одним із аспектів фізичного виховання дітей дошкільного віку. Всебічний гармонійний розвиток особистості має забезпечувати цілеспрямоване та системне функціонування як систем всього організму, так і кожного органу зокрема, що включає інтелектуальні, психологічні та фізичні особливості особистості. Спрямованість фізичного виховання у закладах дошкільної освіти сприяє фізичному розвитку дитини дошкільного віку, розвитку у дитини рухових умінь, навичок, що включає витривалість, кмітливість, спритність, сприяє підвищенню розумової працездатності, вдосконаленню психічному розвитку особистості дошкільника, забезпечує підтримку і зміцнення здоров’я. Народні рухливі ігри є тією могутньою рушійною силою естетичного, морально-етичного та культурного виховання дітей, що здатна виховати фізично здорове, інтелектуальне покоління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4650
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.