Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4650
Назва: | УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ ТРАДИЦІЇ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ |
Інші назви: | УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ ТРАДИЦІЇ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ |
Автори: | Гевко, Оксана Іванівна Безноскович, Марія |
Ключові слова: | українські народні традиції, організація фізичного виховання, діти дошкільного віку, дошкільники, рухова діяльність, класифікація народних рухливих ігор, фізичний розвиток дошкільників |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка |
Бібліографічний опис: | Гевко О., Безноскович М. Українські народні традиції як засіб організації фізичного виховання дошкільників. Актуальні проблеми удосконалення дошкільної освіти: збірник тез регіональної науково-практичної конференції до 20-ліття факультету психології, педагогіки та соціальної роботи (14 травня 2019 року) / за ред. В.В. Городиської. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2019. 246 с. С.11‒14. |
Короткий огляд (реферат): | Потреба в руховій діяльності, у фізичному розвитку закладена в людині з раннього дитинства. Розвиток дитячого організму потребує рухливості, адже бездіяльність, малорухливість призводить не тільки до атрофії м'язів, а й недостатнього розвитку всіх інших органів дитини, в тому числі і головного мозку. Осмислення національної історії, пізнання й усвідомлення глибини української культури, в тому числі і фізичної культури є одним із аспектів фізичного виховання дітей дошкільного віку. Всебічний гармонійний розвиток особистості має забезпечувати цілеспрямоване та системне функціонування як систем всього організму, так і кожного органу зокрема, що включає інтелектуальні, психологічні та фізичні особливості особистості. Спрямованість фізичного виховання у закладах дошкільної освіти сприяє фізичному розвитку дитини дошкільного віку, розвитку у дитини рухових умінь, навичок, що включає витривалість, кмітливість, спритність, сприяє підвищенню розумової працездатності, вдосконаленню психічному розвитку особистості дошкільника, забезпечує підтримку і зміцнення здоров’я. Народні рухливі ігри є тією могутньою рушійною силою естетичного, морально-етичного та культурного виховання дітей, що здатна виховати фізично здорове, інтелектуальне покоління. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4650 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Безноскович_УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ ТРАДИЦІЇ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ.docx | 23,75 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.