Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4847
Назва: | Етнолінгводидактична культура учителя у праксеологічному вимірі |
Автори: | Семеног, Олена |
Ключові слова: | майбутній учитель-словесник концепт «праця» мовно-методична підготовка праксеологічний підхід |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Семеног, Олена. Етнолінгводидактична культура учителя у праксеологічному вимірі / О. Семеног // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2017. - С. 461-471. - Бібліогр. в кінці ст. (19 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено окремі аспекти формування етнолінгводидактичної культури майбутніх учителів-словесників у процесі мовно-методичної підготовки на магістерському освітньому рівні на праксеологічних засадах. В основу викладання модуля покладено програмні вимоги до соціо-, етнокультурного компоненту навчання української мови у старшій школі. Дослідження концепту «праця» розглядається крізь призму етнолінгводидактичної культури, що виявляється у здібностях і вміннях використовувати етнолінгвістичний матеріал в освітній діяльності з метою формування загальнолюдських, національних морально-етичних цінностей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4847 |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 3 (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
семеног.pdf | 411,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.