Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4851
Назва: | Комунікативно-діяльнісний підхід у становленні мовної особистості молодшого школяра |
Автори: | Лужецька, Леся Богданівна |
Ключові слова: | комунікативно-діяльнісний підхід мовна особистість комунікативна компетентність мовлення іменник прикметник |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Лужецька, Леся. Комунікативно-діяльнісний підхід у становленні мовної особистості молодшого школяра / Л. Лужецька // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2017. - С. 424-433. - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті підкреслено значущість комунікативно-діяльнісного підходу до вивчення української мови в початкових класах, акцентовано увагу на ролі цього підходу у становленні мовної особистості молодшого школяра загалом і під час вивчення таких частин мови, як іменник, прикметник, дієслово зокрема. Наголошено, що комунікативно-діяльнісний підхід забезпечує реалізацію принципу цілісного вивчення учнями початкової школи мови й мовлення, передбачаючи орієнтацію на всі види мовленнєвої діяльності: слухання-розуміння (аудіювання), говоріння, читання,письмо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4851 |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 3 (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
лужецька.pdf | 390,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.