Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4862
Назва: Оцінювання першокласників на уроках навчання грамоти в умовах впровадження нового змісту початкової освіти
Автори: Луців, Світлана Ігорівна
Ключові слова: оцінка
знання
форми оцінювання
вміння
навчальні досягнення
навички
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Луців, Світлана. Оцінювання першокласників на уроках навчання грамоти в умовах впровадження нового змісту початкової освіти / С. Луців // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2017. - С. 434-440. - Бібліогр. в кінці ст. (3 назви).
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано, що серед багатьох психологічних факторів, які використовує учитель під час формування в першокласників позитивного ставлення до навчання важливе місце займає педагогічна оцінка. Доведено, що словесне оцінювання знань допомагає учневі самому оцінити свої знання і здібності: одні позбуваються своєї самовпевненості й самозаспокоєння, другі починають усвідомлювати свої труднощі, треті починають відчувати впевненість у власних силах. Все це сприяє формуванню позитивного ставлення учнів першого класу до навчання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4862
Розташовується у зібраннях:Вип. 3 (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
луців.pdf360,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.