Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4862
Назва: | Оцінювання першокласників на уроках навчання грамоти в умовах впровадження нового змісту початкової освіти |
Автори: | Луців, Світлана Ігорівна |
Ключові слова: | оцінка знання форми оцінювання вміння навчальні досягнення навички |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Луців, Світлана. Оцінювання першокласників на уроках навчання грамоти в умовах впровадження нового змісту початкової освіти / С. Луців // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2017. - С. 434-440. - Бібліогр. в кінці ст. (3 назви). |
Короткий огляд (реферат): | У статті з’ясовано, що серед багатьох психологічних факторів, які використовує учитель під час формування в першокласників позитивного ставлення до навчання важливе місце займає педагогічна оцінка. Доведено, що словесне оцінювання знань допомагає учневі самому оцінити свої знання і здібності: одні позбуваються своєї самовпевненості й самозаспокоєння, другі починають усвідомлювати свої труднощі, треті починають відчувати впевненість у власних силах. Все це сприяє формуванню позитивного ставлення учнів першого класу до навчання |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4862 |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 3 (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
луців.pdf | 360,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.