Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4921
Назва: Система словникової роботи на уроках української мови як передумова інтелектуального зростання учнів початкових класів
Автори: Луців, Світлана Ігорівна
Ключові слова: слова
словникова робота
система словникової роботи
урок української мови
аналіз
етимологія
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Луців, Світлана Ігорівна. Система словникової роботи на уроках української мови як передумова інтелектуального зростання учнів початкових класів / С. І. Луців // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2015. - С. 479-486.
Короткий огляд (реферат): У статті встановлено, що система словникової роботи на уроках української мови допомагає учням початкових класів усвідомити основні закони мови, переконатися в точності та красі українського слова. Доведено, що на уроках рідної мови в початкових класах під час ознайомлення з новими словами важливо використовувати елементи етимологічного аналізу – ефективного прийому збагачення словника молодших школярів, який є важливим способом пояснення значення та правопису слів, та розвинути інтерес учнів до вивчення української мови. З’ясовано, що система словникової роботи в початкових класах є одним з найефективніших засобів збагачення, уточнення, активізації і розвитку мовлення школярів. Така робота спрямованим на збагачення активного словника дітей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4921
Розташовується у зібраннях:Вип. 1 (2015)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
луців.pdf403,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.