Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/494
Назва: | Моделювання процесу виховання духовно-моральних цінностей у студентів гуманітарних спеціальностей засобами художньої літератури |
Автори: | Гуров, Сергій |
Ключові слова: | духовно-моральні цінності студенти гуманітарних спеціальностей теоретико-концептуальна педагогічна модель |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич : Коло |
Бібліографічний опис: | Гуров, Сергій. Моделювання процесу виховання духовно-моральних цінностей у студентів гуманітарних спеціальностей засобами художньої літератури / С. Гуров // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 57-63. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено теоретико-концептуальну модель виховання духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей засобами художньої літератури, проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних науковців, який свідчить, що необхідність педaгогічного моделювання зумовлена потребою в об’єднанні всіх знань про особистість, в якої необхідно виховати духовно-моральні цінності засобами художньої літератури. Ефективне виховання духовних і моральних цінностей студентів гуманітарних наук можливе за умови створення теоретично обґрунтованої та експериментально підтвердженої теоретико-концептуальної моделі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/494 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
131346-Сергій Гуров-281964-1-10-20180516.pdf | 265,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.