Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/523
Назва: | Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з лабораторної медицини |
Автори: | Любінська, Орися |
Ключові слова: | педагогічні умови формування професійної компетентності майбутні бакалаври з лабораторної медицини |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Любінська, Орися. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з лабораторної медицини / О. Любінська // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 159-164. / О. Любінська // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 159-164. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з лабораторної медицини. Педагогічні умови визначено як спеціально створені обставини, чинники дії та взаємодії суб’єктів педагогічного процесу, що реалізуються в межах цього процесу, сукупність яких визначає результативність формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з лабораторної медицини у вищих навчальних закладах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/523 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
131628-Орися Любінська-282870-1-10-20180518.pdf | 316,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.