Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5259
Назва: Вивчення елементів синтаксису в початковій школі: комунікативно-діяльнісний підхід
Автори: Лужецька, Леся Богданівна
Ключові слова: елементи синтаксису
комунікативно-діяльнісний підхід
комунікативна компетентність
мовленнєвий розвиток
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Лужецька, Леся. Вивчення елементів синтаксису в початковій школі: комунікативно-діяльнісний підхід / Л. Лужецька // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2018. - С. 181-190.
Короткий огляд (реферат): У статті наголошено на важливості вивчення елементів синтаксису в початковій школі, необхідності здійснення комунікативно-діяльнісного підходу до опрацювання основних синтаксичних понять на уроках української мови. Зазначено, що основною одиницею зв’язного мовлення є речення, з’ясовано, що на уроках української мови в початковій школі проводиться систематична, цілеспрямована робота над засвоєнням молодшими школярами відомостей про речення. Підкреслено, що робота над елементами синтаксису спрямована на розвиток зв’язного мовлення учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5259
Розташовується у зібраннях:Вип. 4 (2018)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лужецька (2).pdf362,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.