Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5259
Назва: | Вивчення елементів синтаксису в початковій школі: комунікативно-діяльнісний підхід |
Автори: | Лужецька, Леся Богданівна |
Ключові слова: | елементи синтаксису комунікативно-діяльнісний підхід комунікативна компетентність мовленнєвий розвиток |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Лужецька, Леся. Вивчення елементів синтаксису в початковій школі: комунікативно-діяльнісний підхід / Л. Лужецька // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2018. - С. 181-190. |
Короткий огляд (реферат): | У статті наголошено на важливості вивчення елементів синтаксису в початковій школі, необхідності здійснення комунікативно-діяльнісного підходу до опрацювання основних синтаксичних понять на уроках української мови. Зазначено, що основною одиницею зв’язного мовлення є речення, з’ясовано, що на уроках української мови в початковій школі проводиться систематична, цілеспрямована робота над засвоєнням молодшими школярами відомостей про речення. Підкреслено, що робота над елементами синтаксису спрямована на розвиток зв’язного мовлення учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5259 |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 4 (2018) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
лужецька (2).pdf | 362,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.