Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/550
Назва: Концептуальні засади підготовки викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій
Автори: Романова, Ганна
Ключові слова: концепція
викладач
індивідуально-стильове проектування
навчальні технології
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Романова, Ганна Концептуальні засади підготовки викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій / Г. Романова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Т. І. Біленко, Г. Васянович та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2013. – Вип. 27 : Педагогіка
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано авторську концепцію підготовки викладачів до індивідуально-стильового проектування навчальних технологій; провідними ідеями концепції визначено суб’єктнопродуктивне навчання студентів і підвищення кваліфікації викладачів та урахування в процесі підготовки стилів викладачів, які зумовлюють варіативність процесу проектування
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/550
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
романова.pdf259,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.