Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6237
Назва: Застосування теоретичних знань у практичній дослідницькій діяльності у процесі позаурочної роботи з біології
Інші назви: діяльність, наукові дослідження
Автори: Коссак, Григорій Михайлович
Бриндзя, Ірина Володимирівана
Гойванович, Наталя Константинівна
Павлишак, Ярослава Ярославівна
Ключові слова: дослідницька діяльність; дослідницька компетентність; експеримент; куток живої природи; пізнавальна діяльність; позаурочна робота; спостереження.
Дата публікації: кві-2025
Видавництво: Молодь і ринок. Щомісячний науково-педагогічний журнал. – № 4 (236)
Бібліографічний опис: 1. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Підручник за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури. Київ: Центр навчальної літератури, 2006. 384 с. 2. Грицай Н. Б. Методика позакласної роботи з біології. Дистанційний курс: навч. посіб. Рівне: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, 2010. 164 с. 3. Зайченко І. В. Педагогіка. Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів, 2-е вид. К., «Освіта України», «КНТ», 2008. 528 с. 4. Методика викладання у вищій школі: навчальний посібник. /О. В. Малихін, І. Г. Павленко, О. О. Лаврентьєва, Г. І. Матукова. Сімферополь: Дайфі, 2011. 270 с. 5. Перетятько В. В. Методика викладання біології: навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Біологія» освітньо-професійної програми «Біологія». Запоріжжя: ЗНУ, 2018. 143 с. 6. Розуміння та інтерпретація життєвого досвіду як чинник розвитку особистості: монографія /за ред. Н. В. Чепелєвої. Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. 276 с. 7. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. К.: Видавничий центр «Академія», 2002. 528 с. 8. Шулдик В. І. Курс методики викладання біології в модулях: Підручник для студентів, магістрів та молодих вчителів біології. К.: Наук, світ, 2000. 289 с. 9. https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf (дата звернення: 21.01.2025). 10. https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/76886/ (дата звернення: 15.01.2025). 11. https://osvita.ua/doc/files/news/896/89684/Biolohiya_7-9_klas_Sobol_26_07_2023.pdf (дата звернення: 17.01.2025).
Серія/номер: 011 – Освітні педагогічні науки;№ 4 (236)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто цілісне поєднання теоретичних знань та умінь у пізнавальній, дослідницькій діяльності здобувачів освіти у процесі організації урочної та позаурочної роботи. У процесі досліджень, що проводились у кутку живої природи, учні оволодівали навиками проведення досліджень з рослинами, аналізу, фіксації та обробки результатів, а саме, навиками практичної діяльності з вирощування квіткових рослин з насінин, уміннями вегетативного розмноження листками на прикладі різних видів фіалки.
Опис: дослідження можливості реалізації теоретичних знань у пізнавальній дослідницькій діяльності у процесі позаурочної роботи, зокрема, практичній діяльності у кутку живої природи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6237
ISSN: ISSN 2308-4634 (Print)
ISSN 2617-0825 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№ 4(236)2025.pdf6,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.