Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6371
Назва: Аналітичний огляд та класифікація галузей музичного маркетингу в естрадно-джазовому мистецтві України
Автори: Висоцький, В. Р.
Ключові слова: естрадно-джазове мистецтво
музичний маркетинг
галузі
класифікація
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Висоцький, В. Р. Аналітичний огляд та класифікація галузей музичного маркетингу в естрадно-джазовому мистецтві України / В. Р. Висоцький // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2024. - Вип. 2. - С. 73-76.
Короткий огляд (реферат): Естрадно-джазове мистецтво України є невід’ємною платформою для демонстрації талантів, спілкування з шанувальниками та розширення присутності в інформаційному просторі. Щоб забезпечити успіх виконавців, ефективні маркетингові стратегії відіграють вирішальну роль у залученні відвідувачів, створенні ажіотажу й максимізації продажу квитків. У статті аналізуються та класифікуються галузі музичного маркетингу, що використовуються на естрадних платформах і впливають на залучення цільової аудиторії та просування артистів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6371
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (2024 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Висоцький -74-77.pdf685,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.