Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6374
Назва: Фестивальний рух і засоби музичного маркетингу: аналіз та оглядовий дискурс
Автори: Ометюх, Ю. Я.
Ключові слова: фестивальний рух
музичний маркетинг
концертна діяльність
PR-комунікації
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Ометюх, Ю. Я. Фестивальний рух і засоби музичного маркетингу: аналіз та оглядовий дискурс / Ю. Я. Ометюх // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2024. - Вип. 2. - С. 86-90.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано важливі галузі музичного маркетингу що є ефективними інструментами при організації фестивалів. Оглядово розглянуто застосування радіопромоушену, важливість PR-комунікацій, організацію концертної діяльності. Доведено, що фестивальний рух і музичний маркетинг мають суттєвий вплив один на одного. Фестивалі стали не лише платформою для музичних виступів, але й важливим каналом для просування музичного контенту. Розуміння та ефективне використання засобів музичного маркетингу на фестивалях може допомогти залучити увагу аудиторії і підвищити свою продуктивність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6374
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (2024 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ометюх -87-91.pdf676,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.